Roligt!

Ja, idag har jag varit med Emelie. Vi har haft skitkul!
Först skjutsade mamma ut mig till Emelie i Äppelbo, sen cyklade vi till Isnor, och hennes 'vrånga' syrra Jenny ville följa med, så det fick hon till slut. Vi cyklade och jag hade inte min cykel, så jag lånade Jennys cykel och hon tog en lila cykel.

Typ det första jag gjorde var att cykla in i en buske på Emelies gård.
Sen gick det rätt bra. Men det var inge bakåttramp, eftersom det var broms, och handbromsen var trasig eller nått, så jag visste knappt hur man bromsade. Hehe.

När vi kom fram så borstade vi Isnor lite, sen red vi. Emelie red först, så travade hon lite och galoppa. Sen hoppade hon lite. Tog jättebra kort på henne när de hoppade. Orkar inte lägga ut nå bilder.. iaf.

Sen skulle jag rida. Och han slänge av mig 7 ggr. Nej, jag skojar. Han var supersnäll. <3
Galoppa lite och travade och hoppade. :D Gick ju suveränt!
Ja, i oktober ska jag rida för Stefan by the way! Han är ju så superbra! Det är typ 3-4-5 oktober. Får typ 3 ridlektioner i födelsedagspresent med andra ord. ^^ Lilla Baltzar är så söt. <3

Imorgon ska vi dra och rida lite på Ballis också. Barbacka/padridning.

Har inte så mycket mer att skriva nu. Emelie har krusat klart mitt hår. ;)

Bye people!

S E N E C A ..

Kisses and Hugges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0