Ångest

Ja. Ångest. Jag hatar det. Det här förbannade jävla illamåendet. Jag har något konstigt ilande i örat, som gör att jag börjar må illa. Det är inte så jävla kul. Mamma är nere på Dido och lyssnar på "Patas". Och ja, ÅLDERSGRÄNS?! 18 jävla fucking år. Där rök min trygghet hemma. Nu istället får jag vara hemma med pappa och Lasse (Mosters man) och få panikångest för att jag är livrädd för att spy? Nej. Jag HATAR verkligen det här jävla fittlivet. Varför fick just JAG detta jävla piss?! Och mamma visste ju att jag mådde piss idag, och sen sticker hon bara ner på Dido och är borta 750 år. Så jävla bra. Åhj, alltså, ibland hatar jag bara allt. Jag bryter ihop. Allvarligt talat. Eftersom min Moster från Varberg, Sussi och hennes man Lasse är här trodde jag att vi skulle spela Bingolotto och allihopa skulle ha kul. Men nej. Det är bara mamma och Moster Tuija som drog iväg och hadde kul. Vi spelade inte ens Bingolotto. Och jag hatar när de dricker. Speciellt när de blir så jävla fulla så de går och spyr. Då mår jag fan sjudubbelt så mycket illa. CP!
Nu har jag ont i huvudet också. Ja, tur att Children of Bodom finns. Annars skulle jag sitta och tjuta som en nyfödd valp.
OCH JAG FÅR PSYKBRYT PÅ DETTA TANGENTBORD SOM ALDRIG FATTAR VISSA BOKSTÄVER!
Kommer det nå jävla stavfel någonstans så är det mitt rövtangentbord som skiter i mig. Det DISSAR mig verkligen! JERK!

Och yays! Imorgon är det 4de avsnittet av Supernatural. Ja, det ordet kommer ni får höra åååår och åååår ut. SUPERNATURAL. <3

Fyfan vad jag mår kukilla!!!! Jag får damp. Detta jävla ilande i örat är så jävla irriterande. Och att mamma drog gör väl inte att jag mår mindre illa.. Ja, min bror säger jämt "Man kan inte gå och tänka 'tänk om' jämt. Då skulle man inte kunna göra någonting." Men what the heck.. TÄNK OM JAG KOMMER SPY?! Jag har sån jävla ångest. Och spyr jag och mamma inte är hemma får jag världens panik och börjar skaka som ett asplöv. JAG HATAR DETTA SKITLIV fortfarande. Så jävla .. ÅJH.. Jag känner fortfarande lusten att bara hämta en kökskniv och gå in på mitt rum och köra den rakt genom hjärtat. FYFAN VAD SKÖNT ATT SLIPPA GÅ IGENOM ALLT DETTA! :< Men jag vill fortfarande inte lämna allt bakom mig.

Jaja, nu vill jag inte sitta och skriva något mer. Jag tänker nog på detta fittillamående annars. Nu ska jag gå och se på tv.

Cya latersss!

S e n e c a ..  ;)

Kommentarer
Postat av: Storasyster Vampyr

Hoppas det blev bättre för dig senare, det där låter inge kul alls =/

Vet att det suger att vara hemma när folk är ute och är fulla. Speciellt när det redan är jobbigt.

Hade jag vetat det hade jag kunnat ringa dig eller nåt. Känner du sådär, dra i väg ett sms så kan jag ringa upp dig, snacka lite Supernatural eller nåt sånt... Ingen tid är fel! Enda gången det kan dröja är om jag är på föreläsning, men annars är det bara att höra av sig. Jag vill att du ska det. När som helst.



Och den där kniven kan du låta vara!

Älskar dig

2008-09-28 @ 21:16:03
URL: http://storasystervampyr.blogg.se/
Postat av: Sharon

Kämpa på tuffing! Du är lika stark som hästen din, minst. Och som vampyrsystern din. Och nu har du pentagrammet som länkar er. Ta kraft från det. Du är starkare än du tror!



Jag tänker mycket på dig, ska du veta. Tycker du är stentuff som kämpar på. Fortsätt så! Det är inte det som ska vinna över dig, det är du som ska vinna över det och hoppa ned det i leran med spikskorna på. Eller alternativt ge det en rejäl kick i kulorna om det djävlas ;).



Var rädd om dig. Och, för Moderns skull, sluta inte skriva! Det är både kreativt, roligt, tankedistraherande och lättande. Åtminstone för mig.



Mängder med kramar

Sharon

2008-10-01 @ 22:40:36
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0