Åhj!

Ja, jävla cp barn. Jag blir så trött på Ronja och Linn. Vad fan vill de mig?!
Ja, visst. Jag har kallat Ronja hora för att hon kallade min slampa först. Vad mer har jag gjort?
Ronja vet ju förihelvete att jag mår psykiskt dåligt, och ÄNDÅ ska hon utsätta mig för detta. Jag menar visst, det är jätte oschysst att Ronja är på mig och kallar mig saker. Men VAFAN, LNN?! Jag har fan knappt sagt nått till henne. Inget kränkande iallafall. Det ända jag sagt har varit riktat mot Ronja. Åhj, asså.. Vissa människor är helt tomma i skalet. Jag blir tokig på ungjävlarna!

Ja, ville bara skriva att jag är så jävla hatisk nu. X_x

C'ya later..

S E N E C A ..

Kisses and Hugges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0