Svår väg ut..

Ja, en svår väg.. ut, ur denna skiten. Jag har bara lust att knalla ut i stora vida världen och försvinna på ett eller annat vis.. Men det går inte för sig, jag vill inte svika mina familjemedlemmar och vänner. Allt är bara så.. komplicerat. Som om jag har allt emot mig, du kanske inte förstår, men det tar emot när allt händer. Nåja, jag ska inte plåga er med det snacket.

Jo.. Jag har ju en syster som har sett lite av Säsong 3 av mitt favoritprogramm Supernatural, jag vill ju också se! Min älskade Sam Winchester/Jared Padalecki är ju med i den! .___. De är så jävla sköna! Asså, GAH! VILL JOOO SEEE!!
Deras humor är guld värd, jag skulle göra nästan vad som helst för att få komma och träffa dem!
New York! Here we come! *Tittar på syster Jossi* Vi ska träffa dem och köpa deras Impala! :D
                                                                 JARED PADALECKI! <3

Imorgon går mitt Pre Paid Game Card ut på World of Warcraft också, jag är så deprimerad. :< Alla bara lämnar mig på Alliance sidan och går över till horde sidan på servern Ravenholdt, åååhj, nu måste jag ju köra horde på ett nytt Account, jag kommer sakna mina karraktärer! .__. I have reached level 62 atleast, jag kommer sakna min rogue Undrio, och min Hunter Euqie! Och min Druid Houter! MAH! MEEP! *Stön* *Pust* *Stånk*   .. Bah!

Nåja, nu ska jag joina min vän Johanna på World of Warcraft. :)

C'ya suckeeeeeeeeeeeeeeeers! (Okay, didnt mean it, sorry!)

Kommentarer
Postat av: Storasyster Vampyr

1. Ska du ut i världen får du vänta tills storasyster pluggat klart och kan följa med dig,

och skulle du ha menat utväg på nåt annat sätt kommer jag att whoop your ass, lil'sis!



2. Gullesnutt, när jag har gift mig med Jensen får jag säkert låna Impalan hur mycket jag vill... ;)



3. Mej älska dej <3

2008-08-13 @ 01:20:48
URL: http://storasystervampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0